29 mai 2012

Slips på nett

En kommentar til DETTE innlegget på herremotebloggen Spradebass gjorde meg oppmerksom på netthandelen Thetiebar.com, og jeg bestemte meg for å prøve den. Dette er en velfungerende og profesjonell netthandel med stort utvalg og rask ekspedisjon. Man kan lett søke på farge, mønster etc. Jeg valgte meg ut fire slips, som ankom til forventet tid, pent sammenrullet i en eske. Noe av det mest imponerende med Thetiebar, er prisene. For disse fire slipsene betalte jeg, inkludert forsendelse og tollbehandling, alt i alt noe over seks hundre kroner, det vil si drøye to hundre kroner per slips. For denne prisen får man selvsagt ikke Hermès-kvalitet eller tilsvarende, men kvaliteten virker helt OK, og prisen tatt i betraktning må det karakteriseres som røverkjøp. Jeg valgte et blått og et gult slips i Paisley-mønster, et rødt slips med klassisk liljemotiv (Fleur de lys, bildet) og et stripet slips i hvitt, grått og grønt, relativt markant til tross for de diskré fargene. Med vintage-Hermès-slipsene jeg nylig kjøpte (se innlegg nedenfor) og slipsene jeg hadde fra før, anser jeg nå at jeg har et brukbart utvalg av slips. Men det forhindrer selvsagt ikke at man kan komme over ting man bare må ha ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...