06 august 2011

Dobbeltspent




Jeg må innrømme at jeg har en svakhet for dobbeltspente jakker. Jeg har to, en dressjakke tilhørende en mørk grå dress, og en klassisk blazer (jeg har også en enkeltspent blazer - som tidligere nevnt hører en eller flere blazere, og da snakker jeg om ekte, klassiske blazere) hjemme i enhver garderobe).
Jeg nevnte et par innlegg nedenfor at jeg har lyst til å prøve skreddersøm, og da er det nettopp en dobbeltspent jakke jeg tenker på i første omgang.
Jeg har diskutert det med min faste skredder, som gjør alle forandringer og reparasjoner for meg, og hun var ikke uvillig. Hun hadde ikke noe mønster sa hun, men jeg forsto det sånn at hun kan bruke den dobbeltspente blazeren min som utgangspunkt. Så gjelder det å finne det rette stoffet osv. Men ingenting er endelig avtalt med skredderen ennå, vi skal komme tilbake til saken nå over sommeren. Akkurat nå legger hun opp den hvite Tiger of Sweden-buksen som jeg nylig kjøpte på salg (se to innlegg nedenfor)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...