24 september 2010

Gubbestil?









Utrolig hva man kan komme ut for. I dag er jeg blitt beæret med en helside i D2, fredagsmagasinet til Dagens Næringsliv. En avis jeg er så gammel at jeg fortsatt kan finne på å kalle "Sjøfarten", etter den gang den het "Norges Handels- og Sjøfartstidende".

Grunnen er at jeg i all beskjedenhet blogger om herreklær med utgangspunkt i mine forsøk på å finne en personlig stil og å være litt bevisst på hva jeg kjøper og ikke kjøper. For den det måtte interessere, kan jeg si hva jeg har på meg på bildet.

Flat cap fra Stetson, kjøpt hos Hatte-Holm. Yndlingshodeplagget mitt.

Skjorte fra Giovani i Sandefjord, kjøpt på sommersalget nå i år (tidligere omtalt i bloggen).

Slips fra Volt i Bogstadveien (den nærmest Valkyrie plass)

Skinnjakke fra Gun Vik i hjembyen Porsgrunn. Se mer HER.

Bukser fra Gant, kjøpt hos VIC Skau i Skien, en lokal butikk jeg bruker en del.

Sko fra Sebago (minst tyve år gamle, og tidligere omtalt i bloggen).

Skuldervesken har jeg også skrevet om før, i DETTE innlegget. Den er eldgammel og fristet i mange år en elendig tilværelse, slitt og delvis ødelagt, nederst i klesskapet, men ble nylig rehabilitert ved hjelp av skinnskredder og skomaker.




Også kjente TV-fjes bruker de eksklusive skinnklærne fra Gun Vik i Porsgrunn.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med oppslag i DN, så gøy!

    SvarSlett
  2. Hei
    Det var der jeg fant bloggen din:)
    Den er utrolig fin...og interessant:)

    Jeg er en følger...dette skal bli spennende:)

    Ha en fin helg - SP

    SvarSlett
  3. By the way:)
    Gjorde en post med bloggen din:)

    Ha en fin dag - SP

    SvarSlett
  4. replica bags seoul click here for more m0h68z6y96 replica bags lv replica bags karachi my sources i8c74l4n21 replica bags ebay replica bags seoul gucci fake p2o70v1v70 best replica ysl bags

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...